lördag 28 april 2012

Loppis och TGR

Jag har hunnit med tre loppisar idag. Dock inga stora fynd. Köpte krukan nedan för 10 kronor. Jag har ärvt tre likadana krukor i olika storlekar av mina farföräldrar och jag älskar dem. Denna var i "mellanstorlek" och för tio kronor kan man ju inte låta bli? Köpte även ett par fotbollsskor till maken och ett spel till lillen. Alltihop för 60 kronor. Helt okej.

Alltså, angående affären Tiger. Vad tycker vi om den? Om ni frågar mig så är det officiella svaret att jag tycker att de har mest trams... Men alltså varje gång jag tar en "sväng" så köper jag något? Brukar plocka på mig kort, inslagspapper, skrivböcker och annat som är bra att ha. Idag var inget undantag. Allt är ju så billigt! Idag köpte jag dessutom två ljuslyktor i porslin. De har mer färg än vad som syns på bilden. 20 kronor stycket! Jag har fått för mig att blått och turkost är fint till vårt vita/svarta/mörkbruna hem, och dessa känns somriga. Och matchar kuddarna. Åh, Karolina sluta nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar