fredag 26 april 2013

Myrorna




Jag tog en snabb tur på Myrorna på Emporia medan jag väntade på att min buss skulle gå. Det skulle jag ju inte gjort på dagen man känner sig allra rikast på. Då är ju ingenting för dyrt eller onödigt! Jag hittade en jättefin form från Gustavsberg med blå blommor på. Tänk er en äppelpaj i solen i den! Jasmin heter mönstret. Fin! Sen dök det upp ett fint fat också. Även det Gustavsberg. Så jag tänkte att äsch jag har ju jättemycket pengar just idag, så varför inte!



Annars så har jag faktiskt gjort en väldigt bra och nödvändig investering i veckan. Jag har lämnat in min cykel på deluxe-service. Den har fått ny handbroms, ny kedja, nytt däck, ny slang, nya pedaler, justerade skärmar och en reparerad växellåda. Det är en sån fröjd att cykla på den nu! Jag trodde nästan inte att det var min egen cykel när jag cyklade iväg! Nu klarar vi oss tolv år till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar