fredag 31 maj 2013

Matta

Jag kollar mattor. Det är ett gemytligt dilemma. Det är nämligen så att jag hittade en matta i ett jättefint mönster som jag tror kommer att passa perfekt i vårt nya fina hus. Jag hittade den i brunt och tänkte direkt att den måste investeras i... Denna mattan ihop med beige, blå-vitt, svart och brunt. Lite kolonial möter allmoge med en grafisk touch. Tro mig, det blir fint! MEN så mitt i min lycka så hittade jag mattan i en annan färg. Nu undrar jag om inte en gul matta hade varit himla fint? Gult och blått är ju motsatsfärger som går bra ihop. Gult passar med trä och vitt - Kolla bilden här under! Gult? Brunt?

1 kommentar:

  1. Ååå! Vad kul med nytt hus och vad kul att börja inreda det! Jag längtar tills vi också ska köpa nytt hus! Jag tycker det ser jättesnyggt ut! Det är klart du ska prova en gul matta! Kul att du vågar blanda färger, mönster och stilar. Jag är så mesig och har fått för mig att allt måste vara i samma men till nästa hus ska jag minsann också ta ut svängarna för att det blir ju så fint! :)

    SvaraRadera