söndag 12 maj 2013

Sommartid

Nej hörrni, jag lyckas ju inte alls hålla denna bloggen särskilt levande. Det är helt enkelt för mycket just nu. Är mitt uppe i min sista praktik och har dessutom tenta i teckenspråk på onsdag, myndighetskontakt hit och dit, ett grupparbete som ska avslutas, ett jobb som ska avslutas innan jag kan checka ut och rikta blicken mot ett nytt fast (!) jobb till hösten, en kinaresa som äger rum i juni med dithörande planering, husplaner med lägenhetsförsäljning som följd, en pojke som visst ska springa Kalvinknatet i morgon och en tonfiskgratäng i ugnen..

Men jag njuter så gott det går med att ta vara på solstrålarna som bjuds och försöker stanna upp och inse vilken härlig tid i livet som jag befinner mig i. Det känns som att jag befinner mig i avslutet av en livsfas nu. Både vemodigt och spännande på samma gång!
Fyra veckor till examen.. Och det enda jag har koll på är vilken klänning jag ska ha dagen till ära!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar