söndag 2 juni 2013

Lions loppis

Idag har jag på Lions loppis i Smygehuk. 60 kronor gjorde jag av med! Jag började hårt direkt med att köpa en matta och en lampa vid första bordet. Mattan är två meter lång i bomull. Den har en H&M-lapp på sig - Inte visste jag att H&M gjort mattor? I vilket fall så tyckte jag att den kunde vara värd en 20-lapp. 
Sen fick jag tag i en lampa av samma kvinna som sålde mattan. Den var också värd en 20-lapp (ska nog byta skärmen däremot). Inom tio minuter hade jag alltså en matta och en lampa att kånka runt på och jag var ganska tacksam över att det var lite halvdåligt väder, vilket innebar att det inte fanns så många försäljare. Man måste ju kolla på allt liksom. Så jag tog rundan runt och vid ett av de sista borden hittade jag en fin bringare. Den var lite krackelerad så jag tänkte egentligen inte köpa den förrän jag tittade undertill. En bringare vid namn Karolina - Hur kan jag INTE köpa den då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar