tisdag 5 november 2013

MIN!


DEN ÄR MIN! ÄNTLIGEN ÄR DEN MIN!

Ni förstår nog inte, men jag har väntat på denna i mer än ett halvår. Den har varit ur lager så länge på IKEA i Malmö. Så plötsligt i fredags när jag var på IKEA för andra ärenden så stod den bara där. Det lilla röda utropstecknet i min shoppinglista på IKEA-appen var borta. IKEA Ps Pendeln fanns i lager. Kunde jag vänta? Svar Nej. Som tur var så kunde jag inte bestämma mig vilka matsalsstolar vi skulle köpa, vilket var det ursprungliga ärendet, så jag köpte klockan för pengarna istället. Det gäller att prioritera. 

Visst är den perfekt? Den är ett så passande objekt som representerar hela vårt hus: En gammal modell med traditioner, men i ny modern tappning. 

Välkommen klockan, nu har varit efterlängtad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar