lördag 2 februari 2013

Lördagsfynd

Jag körde hemifrån för att LÄMNA en påse med grejer på loppis. Det händer faktiskt ganska ofta att vi rensar ut grejer här hemma. Tro't eller ej! MEN sen fanns det så himla mycket loppisskyltar längs vägen, så jag besökte FEM loppisar under loppet av en timme. Kom hem 80 kronor fattigare.

En sån här blå skål hittade jag. Jag har en i klarglas sedan i somras och denna nya blåa är lite högre och inte lika bred, så de passat varandra fint. Fint fint fint! Nu ska här serveras godis med stil!


Kolla så fint de passar ihop:

Mina bästa fynd var nog ändå en hög med nysilver. Jag har fått dille på det nu. Egentligen gillar jag äkta silver mest (såklart) men nysilver är ju så himla billigt när man köer det begagnat. Ingen vill liksom ha det längre! Så jag passar på när jag hittar något fint. Som dessa skedarna. Tre perfekta uppläggningsskedar med lite större sked så att man kan ta sig en rejäl portion. De tre mindre skedarna är PERFEKTA tacoskedar. De har ett kort skaft men en ganska bred sked. Så himla bra. Såna hittar man inte på IKEA! Så sex skedar, en skål och en liten kruka (som jag inte orkade ta bild på) för 80 kronor. Lätt värt det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar