fredag 30 augusti 2013

Från Netto!

 Jag gick lite bananas idag inne på Netto. Jag börjar med att skylla en liten del på alla inredningskonton på Instagram som jag följer, och som alla just denna veckan verkade ha köpt billiga och snygga grejer på Netto... Så jag kunde inte låta bli att bara slinka in och titta. Jag tänkte att Trelleborgarna antagligen inte legat på så hårt som man gjort på andra ställen för att få tag i grejerna. Där hade jag ju rätt... Tyvärr. För det kanske hade varit bättre om det inte fanns så mycket kvar! Jag ville mest kolla på brickan som jag tyckte var fin... Men ja, sen blev det som det blev. Jag gick därifrån med en bricka, två tallrikar, en vispskåp, två kökshanddukar, två kuddar (var ska vi nu sitta i soffan?), två paket servetter och en filt. Aj då.

Men kom igen, vem vill INTE ha inredning som matchar duschdraperiet? Älsking, visst är det värt det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar