söndag 13 oktober 2013

Lampor

Jag har nu äntligen fått hem lampan som jag fått fixad hos en loppisgubbe! Det är en Orreforskupa som säljaren har fixat armatur till. Glödlampan har jag själv satt dit. Det en den största lampan de hade på IKEA. Funderar ju på om det kanske skulle vara snyggare med en lampa i modell mindre istället... Men nu får den sitta där i ett tag!

Den andra lampan fick åka in i biblioteket. Jag tyckte att den nya gråa lampan helt klart skulle hänga i vardagsrummet, eftersom den gjorde sig så bra ihop med de gråa gardinerna och kuddarna där. Jisses vad mycket fokus jag haft på lampor den senaste tiden! Nu hänger det i alla fall en lampa i varje rum, så jag kan kanske tagga ner lite och fokusera på andra saker.  Här nere är en bättre bild på vardagsrummet med lampan. I like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar