torsdag 15 mars 2012

Fynd till överdrift?

När jag berättade för maken att kakorna jag köpt var på extrapris frågade han mig "Du, om vi tog bort alla saker du fått på extrapris, vad hade blivit kvar då?". Sant. Inte så mycket tror jag. Köksbordet... Och Billy-bokhyllorna. Hamstern? Fast den fick vi ju i och för sig för paketpris med bur och grejer. Usch, ja, det är nog lite sjukt trots allt. Men tänk att det funkar? Att man kan bygga upp ett helt hem på extrapris och fynd. Att det kan bli fint och inte se skabbigt ut trots att vissa grejer är framrotade ur en låda på en skum parkeringsplats. Jag är stolt!

En del av hallen. Två loppiskartor, en loppisjordglob, afrikahuvud från min gammelmormor, hyllor från IKEA och gungstolen i bakgrunden från loppis. lampan som skymtar i vardagsrummet fick vi i samband med detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar