onsdag 7 mars 2012

Lyx på soffbordet

Alltså, jag brukar säga att hela vårt hem är en enda stor fyndhörna och det är ju nästan sant! Köpte till och med lägenheten under utropspris. Bara en sån sak.

Kolla inredningen på soffbordet: en stor fruktskål grån MIO som jag fick för 25 kronor. Nästan så man skäms. Den har väl kostat runt femhundra i affären. Jag kände ägarna till en MIO-butik som skulle stänga och slank in utanför ordinarie öppettider och nallade åt mig en del grejer för småpengar. Som man nästan skäms alltså.

De andra grejerna är en marimekko-kopia från Vellingeblomman, två ittalaljuslyktor som jag fått som premier samt en fin ljuslykta från en outlet för 30 kronor. Sammanlagt är grejerna inte värda mer än 150 kronor. Men fint ser det ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar