tisdag 20 mars 2012

I-landsproblem: fulla skåp

Det har gått för långt. Mina skåp är överfulla och jag är ärligt talat rädd att jag en natt när jag ligger och sover kommer att bli väckt att ett stort BRAAAK och hitta alla tallrikar och skålar liggandes på golvet, söndriga, och ett skåp med hyllor som till sist givit vika.

Jag har faktiskt rensat. Understa hyllan är nödvändig. Den har bara tallrikar. Andra hyllan används ganska ofta med sina diverse småskålar och serveringsskålar. Tredje hyllan har en del som inte används så ofta, men det är arvegods. Kan inte göra mig av med det. Översta hyllan når jag inte ens. Där står överflödiga tallrikar och fat som jag också ärvt. Kan väl inte bara packa ner dem i lådor - Jag SKA ju använda dem någon gång. Vad jag behöver är ett större kök, helt enkelt.

1 kommentar:

  1. Eeeehhh, det var ettt angenämt problem tycker jag!!! :)

    SvaraRadera