tisdag 15 januari 2013

Duschdraperi

Obs obs obs här kommer graden av ytlighet! Nu ska vi få se vårt nya duschdraperi. H&M Home levererar! Jag beställde detta innan vi åkte iväg och det låg och väntade på mig när jag kom hem. Alltså alltså alltså. Ser ni vilken perfekt färgkombo? Det svarta med golvet, det vita med väggarna, det beige med handdukarna och det gråa med tvålpumpen. Jag blev lite rörd när jag hängde upp det. Känslan av att ha hittat rätt. Nu ska jag aldrig mer byta duschdraperi!

Tips om duschdraperi förresten: Vi har dubbla. Ett enkelt, vitt och ganska transparent som hänger inne i badkaret och blir blött och sen ett snyggt utanpå, som bara hänger där och ser fint ut. Då kan man ju även ha ett tyg eller vad som helst, eftersom det aldrig blir blött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar