torsdag 18 juli 2013

Dörrar

 Det kommer att bli mycket hus nu. Jag tänkte att ni säkert vill vara med från början. Vet ni vad jag blev som mest förälskad i när jag såg huset för första gången? Dörrarna. Dessa älskade underbara spegeldörrar. Jag känner mig så himla lyckligt lottad som har chansen att bo i detta underbara hus. Det är få förunnat, det vet jag. 

Om man står i vad som ska bli vårt sovrum så ser det ut som ovan. Ett par dubbeldörrar som leder synen ut i hallen och sedan vidare genom ytterligare ett par dubbeldörrar till vardagsrummet. Rummet längst bort blir Abbes.

Det finns två ingångar till huset. En köksingång som är ganska intetsägande... Sen finns det denna: 
Först ett par ytterdörrar i trä och sedan dessa dubbeldörrar med glasinfattning. Jag dör av att titta på bilderna själv. Herregud, ska jag verkligen få bo här?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar