torsdag 18 juli 2013

HUSET

 Jag ser så mycket fram emot det kommande året! Jag står inför så mycket nya saker, miljöer och utmaningar! Om mindre än en månad börjar jag ett nytt, spännande och skrämmande jobb och samtidigt flyttar vi till HUSET. Alltså, inte huset, utan HUSET med stora bokstäver. Detta är drömhuset, inte bara ett vanligt hus. Jag har väntat på att flytta in här i mer än tio år. Sant. Jag tänkte förklara i bilder varför detta hus är ett HUS och inte ett hus. Först och främst för att köket har köksskåp som ser ut så här:
 















Jag hade kanske inte själv valt diskbänken och kaklet, men det kvittar, för de gamla köksskåpen är allt. Dessutom finns det en gammal spis som jag älskar och aldrig vill göra mig av med. Utanför fönstret syns bara en stor grön gräsmatta. Det finns inga människor i sikte; inga grannar. Precis som jag vill ha det! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar